Aankomst Hervey Bay

21 december 2015 - Hervey Bay, Australië

Lieve volgers, hier ben ik alweer.
Na nog een relaxed dagje in Airlie Beach, nog even lekker zwemmen en zonnen gisteren zijn we om 19.00 uur vertrokken met de Greyhound Australia bus naar Hervey Bay. Na een uurtje in de bus bleek de wc kapot en kwamen er luchten vrij die ik niet met jullie ga delen. Tariq en Jarno zaten in de buurt van de wc en konden na 3 uur gelukkig een andere plek uitzoeken. Helaas was reparatie van de wc niet mogelijk dus is er geprobeerd met wat luchtverfrissers de lucht te klaren maar dit was niet echt een optie. Tariq 10 uur lang erg misselijk van de lucht. Ik kan gelukkig makkelijk slapen in de bus. Maar goed, op zich viel het mee maar de mannen hebben weinig geslapen en om 7.15 uur aangekomen in Hervey Bay waar we opgehaald werden door iemand van het flashbackers hostel, waar we nu vannacht blijven. Al even een rondje gelopen waar Ben zijn "wilde haren" is kwijtgeraakt ;-) en morgenochtend de Fraser island tour van 2 dagen doen. Hier is het strand al super mooi dus morgen zal helemaal fantastisch zijn. We wachten nu op incheck van onze kamer, daar kunnen we om 12.30 uur in. Tot later mates en natuurlijk alle volgers succes met de voorbereidingen voor kerst en alvast hele fijne kerstdagen gewenst namens de waussies x

1. Rina Wijnants:
    21 december 2015
    Jullie worden nog echte strandlaken. Veel plezier en genieten maar zo te lezen doen jullie dat wel.jullie ook kerstgroeten en knuffels ma , rina en miep
  2. Jan en Anda:
    21 december 2015
    Wat vervelend voor de mannen, nu lekker weer het strand op ,met je neus in de wind. Blijft genieten. Dikke knuffel voor allemaal xx Mam en pap
  3. Ard:
    24 december 2015
    Zo, wat zei de kapper tegen Ben : moet ik voor een knaak op laten zitten?