Kayakken en vertrek naar Coffs Harbour

28 december 2015 - Byron Bay, Australië

Lieve volgers, gisteren 27-12 na een rustige ochtend om 13.45 opgehaald voor het kayakken met dolfijnen. Toen we daar aankwamen kregen we een reddingsvest en helm op en kregen we uitleg over de kayak. Op dat moment kwamen er al donkere wolken maar deze leken over te drijven. Ik ging samen met Ben in een kayak en Tariq ging samen met iemand van de organisatie. Jarno durfde echt de branding niet over in de zee en ging dus niet mee. Na de uitleg zijn we de kayak ingegaan, nou ik kan je vertellen echt super zwaar en niet goed voor je relatie ;-) zo samen in een kayak haha. Alles deed me zeer maar gelukkig had ik mijn sterke man achter me die vol gas die zee over wilde. Na ongeveer 3 kwartier sloeg het weer ineens erg om en ging het flink waaien en regenen. Niet leuk op zee. We moesten zsm bij een strand terug richting de branding. Er was geen tijd meer voor instructies dus gaan met die kayak en ja hoor San viel er bij een mega golf uit. Gelukkig kon ik daar al staan maar kreeg nog even 2 flinke golven over me heen. Hoestend en proestend aangespoeld. Daar zijn we gaan schuilen voor de regen voordat de bus kwam om ons terug te brengen naar de plek waar we waren begonnen. Terug uiteraard op zoek naar onze kleine vriend die achter was gebleven. Even een schrikmoment beleefd. De spullen gevonden op het strand maar geen Jarno pfffff hij was op zoek gegaan naar ons aan het einde van het strand. Gelukkig kwam hij na 5 "lange" minuten aanlopen met de opmerking, ik ga echt nooit ver de zee in hoor en je had gezegd dat ik het water uit moest als het ging regenen dus ik heb geluisterd. Hij was alleen even vergeten dat hij ook bij de spullen moest blijven. Lekker ding. Hierna terug naar het hostel, lekker warm douchen en uiteten.
Op dit moment 28-12 wachten we op de bus die ons in 4 uurtjes naar Coffs Harbour gaat brengen waar we 1 nacht gaan verblijven. Ik hou jullie op de hoogte. Tot snel weer xx
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rina Wijnants:
    28 december 2015
    Wat jammer dat dit niet Door ging maar weet zeker dat jullie nog dolfijnen gaan spotten.En Sandra je heb je portie conditie training weer gehad. Maar vind jullie wel kanjers dat jullie het geprobeerd hebben en jarno wat een vent heerlijk zo'n neef .hier alles goed .Nou geniet nog en tot horens rina en ma